[python] Vydání knihy o pythonu

superman feed na centrum.cz
Pátek Květen 16 17:23:07 CEST 2008

Dobrý den,

to je všechno hezké, sám jsem knihu pro Cpress napsal (tedy ne o
Pythonu, ale právě o PHP):

http://knihy.cpress.cz/knihy/pocitacova-literatura/programovani-www-stranek/php-a-mysql-bez-predchozich-znalosti-pruvodce-pro-samouky/

Jenže pro psaní knihy je potřeba si položit základní otázky:

1) Pro koho ta kniha bude určena? Kdo jí bude číst?

To je základní otázka, ze které vyjde vše. Univerzální kniha o Pythonu
pro všechny je nesmysl. Bude pro začátečníky, středně pokročilé,
pokročilé? Čím se bude zabývat? Bude specializovaná na vše, nebo bude
klást důraz na něco?

Jinak poklona k detailním informacím včetně organizačním, smekám klobouk.

Miloslav Ponkrác