[python] Vydání knihy o pythonu

Bystrousak na seznam.cz Bystrousak na seznam.cz
Neděle Květen 18 16:07:27 CEST 2008

Dobrý den.
Já bych sice moc přispět nemohl (nedostatek zkušeností), ale podle mě by bylo dobré napsat knihu podobným stylem jako je napsaná kniha Python - podrobná referenční příručka od Davida M. Beazleyho (http://www.emporium.sk/Python.sgid.61611.html). Přesto že je napsaná pro Python 2.1, tak je pro mě i při své neaktuálnosti velkým pomocníkem. Já bych ocenil podobnou knihu (vždy s krátkým popisem všech metod a ukázkou nějakého jednoduchého funkčního kódu k danému tématu, podobně jako se to dá najít na py.cz), akorát rozšířenější o aktuální moduly, GUI, web frameworky atp..

Chápu že můj návrh je možná nesmysl, ale snažím se pomoct alespoň popisem toho, co bych si představoval.