[python] Vydání knihy o pythonu

rajcze rajcze na gmail.com
Neděle Květen 18 19:02:24 CEST 2008

Ahoj všem,

souhlasím s panem Ponkrácem v tom, že je nejprve třeba odpovědět na
zásadní otázky, které v diskuzi zmínil.

Osobně bych uvítal orientaci spíše na "znalé" čtenáře, ale ať už padne
jakékoli rozhodnuti, rád přispěji svou troškou do mlýna.

Z nahozených témat můžu zodpovědně přispět k těmto

- syntaxe pythonu, typy a řízení toku programu (70 stran)
- funkce, třídy, objektové programování, výjimky (50 stran)
- moduly, skripty, balíčky (20 stran)
- práce se souborovým systémem (10 stran)
- regulární výrazy a další standardní moduly (datetime, urllib atd.)(50 stran)
- python+gtk (50 stran)

Joža