[python] lekce 11

jakub kuba.vlk na gmail.com
Neděle Květen 18 23:18:59 CEST 2008

Ahoj chtel bych se zeptat jestli by mi nekdo neporadil s ukolem z lekce
cislo 11. Zadani bylo:

/*Zadání*: Je dána posloupnost 50 čísel, z nichž některá mohou být
stejná. Určete, která všechna čísla se v posloupnosti nachází./

/*Návod*: Vygenerujte posloupnost (= seznam) 50 náhodných čísel třeba od
1 do 40.  Tuto posloupnost procházejte a do nového výsledného seznamu
číslo přidejte jen tehdy, pokud ono v ní ještě není. Způsob řešení může
být i jiný.../

/*Příklad*: Z posloupnosti 5,3,5,4,4,4,7,2 by se mělo vytisknout 5,3,4,7,2./

Kdysi jsme neco delali podobneho v pascalu a bylo to neco s frekvencni
analyzou, ale nejak mi to nefunguje a uz tyden si nad tim lamu hlavu.
Dekuji moc.  Jakub