[python] Vydání knihy o pythonu

Ondrej Beran ondrej.beran na gmail.com
Středa Květen 21 09:04:20 CEST 2008

2008/5/18 superman <feed na centrum.cz>:

> povím, že já bych na Pythonu ocenil jen doboru referenční příručku,
> protože dokumentace Pythonu je zoufalá, velmi špatná, pokud něco hledáte
> a pokud mohu porovnávat dokumentaci z jiných jazyků, nebo projektů, tak
> Python je na tom dost špatně. Nakonec vždycky někde se o tom píše, ale
> ucelená elektronická dokumentace je bída.

Naprosto souhlasim. I ja bych takovou prirucku ocenil - samozrejme v
*anglictine*
- psat neco cesky pro par desitek Pythomcu nema IMHO smysl
(a konec koncu - az to bude hotovy, tak prelozit se to da vzdycky)

###

Jinak co se tyce zamereni knihy, tak bych to organizoval jako stromovu
"collapsable" strukturu, s tim ze,

- level 1 - obsah - pro politiky a novinare
- level 2 - pro manazery
- level 3  -pro zacatecniky
etc...

a logicky konzistentni bych se snazil se udrzet vzdycky danou uroven,
ale ma-li nekdo hluboke znalosti, cas a ochotu pindat - tak at si klidne
v nejakych vyssich urovnich pinda ;-)

Ondrej