[python] Vydání knihy o pythonu

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Květen 21 22:13:31 CEST 2008

Souhlas, taková knížka se nemusí psát, anglických tutoriálů je na netu hafo.
Pokud tedy někdo neuvažuje o celosvětové distribuci. Jestli jsem ale
dobře pochopil začátek vlákna, mělo by jít o ryze český projekt pro
české Pythonýry (alespoň pro začátek).

Nevýhoda všech knížek tohoto zaměření je v tom, že ještě než ji vydáte,
už je vlastně zastaralá :-(
Přesto, že základy se obvykle nemění, u Pythonu toto nebude tak docela
pravda, protože Py3k dost věcí mění (třeba jedna nejzákladnější funkcí
"print"). Pokud se někdo chce do takového projektu pustit měl by
jednoznačně psát knížku spíše o Py3k, protože než se dají do kupy
podklady a kniha se sepíše a vydá, uplyne dost měsíců a než se dostane
mezi uživatele, uběhne zase několik měsíců a to už tu bude Py2.6, který
na příklady z knížky bude na uživatele "pořvávat", že by to měl
předělat, protože v Py3k, už tato syntaxe nepojede.

TB