[python] Vydání knihy o pythonu

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Čtvrtek Květen 22 08:25:07 CEST 2008

No a co to (jak rekl zesnuly klasi Mensik) "nakrucat obratene" co to
udelat tak ze by jedna verze byla vzdy "final" ta by byla pripravena k
tisku, druha verze by se treba formou wiki nebo ja nevim ceho
vyvijela.

Dal by se udelala domluva s nejakou mensi tiskarnou (verim ze by to
slo) a tu knihu by si mohl kazdy nechat vytisknout. (tisklo by se to
treba jednou tydne aby se pripadne usetrilo na nakladech).