[python] Vydání knihy o pythonu

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Květen 22 08:48:45 CEST 2008

To ano, jde o to, aby kniha nezestarla, ten napad s "wiki" neni vubec
špatný.
O té tiskárně pochybuji, to by se myslím nikomu nevyplatilo, nejlepší je
distribuce v PDF (tím se zaručí aktuálnost, jakmile se to jednou
vytiskne je to staré, PDF se dá generovat den co den ;-) ), kdo chce
může si to nechat vytisknout a svázat individuálně.

Hlavně najít ty správný lidi, co se o to celé budu starat, základ na
Py.cz je velmi dobrý rozjezd.

TB