[python] Vydání knihy o pythonu

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Čtvrtek Květen 22 09:26:14 CEST 2008

To jsem ale mel na mysli take, ohledne toho tisku jsem mel na mysli
to, ze by u projektu byl kontakt na tu domluvenou tiskarnu kam by se
jen poslalo aktualni PDFko a oni by to vyjeli svazali, poslali. Kdo by
nechtel stahl by pdf a byl by klid. Je jen otazkou casu kdy se toho
chytne Cpress a projekt podpori i jinak nez kecama na tema ze by to
nikdo necetl :)