[python] Vyd�n� knihy o pythonu

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Čtvrtek Květen 22 16:41:39 CEST 2008

No ja bych to tak taky videl, wiki je dobra a k tomu aby se to drzelo
pravidel by slouzil "mentor". A wiki samotna by byla kniha s
predvyplnenymi kapitolami ktere by se postupne dopisovaly az by
vznikla prvni verze rikejme ji beta ktera by byla cela, ta by se jen
ucesavala a aktualizovala tim by casem vznikla verze prvni (tedy uz
vicemene homogenni text). No a pak uz by stacilo jen udrzovat, a zacit
verzovat tak aby ve starych verzich mohly nektere veci vypadnout
(obsolete veci) a zaroven by se tim mohly nabalovat i nektere velice
nove veci jakymi je ted treba py3k... ne ? (sem zvedav kdy se neco
zacne dit :)