[python] Vydání knihy o pythonu

slush slush na centrum.cz
Pátek Květen 23 13:15:28 CEST 2008

Ondrej Beranek napsal(a):
> Myslím že tohle rozhodne asi jen hlasovani.

Díky za anketu, myslím, že naznačuje, že zde je celkem jasná "high level"
představa o zaměření. Kdyby byla 50% pro knihu pro začátečníky a 50% pro
knihu pro experty, asi by se tam průnik očekávání nenašel...

Myslím, že tohle by měl rozhodnout Vašek Stoupa. Myslím, že by měl mít
> projekt jasného vedoucího. Všichni bychom měli mít snad poradní hlasy,
> ale vést by to měl asi ten, kdo to začal.

Já to vidím tak, že Vašek měl prvotní nápad, ale netřeba z něj dělat hned
vedoucího, pokud o to vysloveně nepožádá.

Vybavila se mi reklama eBanky, kde byl panen ředitelem každý zaměstnanec
:-). To, že jsem poté zrušil účet u eBanky asi není relevantní, každopádně
proč by to tak nemohlo fungovat i tady? Hlasujme. Nic nedokáže demotivovat
víc než osobní rozpory v detailech. Takhle uvidím, že rozhodnutí v nějaké
věci je kolektivní a pokud chci pokračovat, musím se podřídit.

Prostě navrhuji, že se bude hlasovat o struktuře, o správcích jednotlivých
kapitol (ano, tam je potřeba mít konkrétního mentora).

Marek