[python] Fwd: Vydání knihy o pythonu

slush slush na centrum.cz
Pátek Květen 23 22:50:26 CEST 2008

Vážení,

po dnešní dlouhé (a pro mě přínosné) diskuzi se supermanem jsem se rozhodl k
aktivnímu kroku a vytvořil jsem již snad trochu lepší wiki a diskuzi, na
kterou se mohou zájemci přesunout.

Z mé strany se jedná o první nástřel, nemám žádné očekávání, že jak
struktura wiki, tak diskuze je jediná vhodná a jsem otevřený jakékoliv
*konstruktivní* diskuzi. Doufám, že mnou navržený diskuzní systém umožní
méně obecnou diskuzi než mailová konference.

Pokud se tato aktivita neshledá se zájmem nebo bude cílem nesmyslné
(nekonstruktivní) kritiky, je toto můj poslední příspěvek na téma "Kniha v
pythonu".

Jelikož (jak jsem již psal) sám nejsem schopen přispívat znalostmi o
Pythonu, pokusím se alespoň plnit roli technického správce, moderátora,
korektora apod.

Rád vás potkám na http://python.slush.cz nad konkrétní diskuzí i velmi
teoretických otázek :-).

Marek