[python] Neviditelné, lze zobrazit?

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Pátek Květen 30 19:10:19 CEST 2008

Pokud chceš abys to přečetl, tak nejspíš použij Python IDLE. O jakém seznamu mluvíš?

ps: Ve druhé lekci kurzu na programujte.com byla konstrukce import vysvělená ;)

> Od: Jarek Krcmar <krcmar1 na volny.cz>
> Předmět: Re: [python] Neviditelné, lze zobrazit?
> Datum: 30.5.2008 18:16:34
> Zdravím, mám Windows XP a jako odečítač mám Window-Eyes.
>
> Zjistil jsem, že něco můj odečítač přečte a něco ne.
>
> Cokoli se napíše pouze s příkazem print, tak to zůstane pouze na obrazovce a
> já si to mohu přečíst myší, jestliže před textem bude příkaz input, tak jej
> přečtu přímo z klávesnice, ale to jmeno "Jarek" je skryto i pro tu myš, jak
> se zdá.
>
> Jarek

> [...]

Moto: Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje. Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč. My jsme spojili teorii s praxí - nic nefunguje a nikdo neví proč.