[python] Neviditelné, lze zobrazit?

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Květen 30 21:24:54 CEST 2008

Posílám ještě jednu přílohu, abyste byli v obraze, které texty - nebo spíše - jak zpracované texty můj odečítač může přečíst. Alespoň pomocí myši.

Jarek

  ----- Original Message -----
  From: Koumes21
  To: Konference PyCZ
  Sent: Friday, May 30, 2008 8:42 PM
  Subject: Re: [python] Neviditelné, lze zobrazit?

  pokud tim chces rict, ze napriklad
  print "text"
  muzes precist,
  zatimco
  promenna=text
  precist nemuzes, pak je to proste tim, ze tento krok programu se na obrazovce pri behu vubec neobjevi

  nejspis bys musel napsat
  jmeno="Jarek"
  print jmeno

  Koumes21

  30.5.08, Jarek Krcmar <krcmar1 na volny.cz>:
    Rád bych použil Python IDLE, ale to je grafické prostředí. Pomocí klávesnice
    nic nepřečtu. Jde o to, že jakmile mám číst pomocí myši, tak musím nejprve
    vypnout numerickou klávesnici a potom přejít velké množství souborů, než se
    dostanu k tomu danému textu v souboru s příponou Py. Kdežto jakmile stisknu
    enter na klávesnici, tak šipkami mohu číst jakýkoli text. Ale Cokoli Python
    vytiskne, se musí číst myší.

    Chtěl jsem si vytvořit telefonní seznam, ale to se mi nepodařilo, proto jsem
    mluvil o seznamu.

    Začal jsem tedy od začátku a v první lekci jsem napsal několik příkladů,
    před každým z nich je příkaz print.

    Jarek