[python] Bitmapovy editor v Pythonu

rajcze rajcze na gmail.com
Sobota Listopad 22 16:12:22 CET 2008

Tak mozna kdyz nam reknes co od toho editoru cekas, tak ti budem moct poradit.
Co se tyka prace s obrazky, je dobra knihovna PIL (
http://www.pythonware.com/products/pil/ ).
Ad graficke prostredi - predpokladam ze myslis graficky toolkit. S tim
se tezko radi, kazdy ma rad neco jineho (z nejruznejsich duvodu). Ja
uprednostnuju QT, spousta lidi GTK, Tkinter nebo cokoli jineho.

Joza