[python] Graf časové řady

slush slush na centrum.cz
Středa Říjen 15 20:19:28 CEST 2008

Dne 15. říjen 2008 19:37 302302 <302302 na centrum.cz> napsal(a):

> Zdravím,
> potřeboval bych vykreslit graf časové řady do nějakého okna a pak s tím
> grafem plynule hýbat (myší, klávesnicí). Data nejsou real-time, ale jsou
> poměrně rozsáhlá (10000 řádků v databázi).

Web nebo desktop? Jaky OS nebo graficky toolkit?

Pro web bych volil Flash (a sikovneho kamarada flashare).

> Něco jako je na
> http://finance.google.com/finance?q=INDEXDJX:.DJI%20INDEXNASDAQ:.IXIC%20INDEXSP:.INX

Tam je to delany flashem, ale zda se mi, ze to potrebujete spis pro
desktopovou aplikaci...

> Existuje již nějaká knihovna, která by to jednoduše zvládla? Nebo jakým
> postupem by se to dalo efektivně naprogramovat?

Konkretni knihovnu neznam, ale sel bych na to canvasem, neni to zase takova
veda.

> ps: potřebuji to pro komerční aplikaci, takže nejlépe něco zdarma.

No comment :-)).

Marek