[python] SQLObject - úprava parametr? p?i vytvá?ení t?ídy

Jaroslav Aster orm na humlak.cz
Pátek Říjen 24 11:04:53 CEST 2008

Ahoj,

rajcze píše v Pá 24. 10. 2008 v 09:05 +0200:
> class MojeTrida(SQLObject):
>     def __init__(self, x):
>        #tady muzes delat co chces pred inicializaci SQLObjectu
>        SQLObject.__init__(self)
>

> snad jsem dobre pochopil, co potrebujes

děkuji za odpověď, ale jak jsem psal definování vlastní metody __init__ nepomůže,
protože SQLObject používá funkci __init__ jen při prvotním vytvoření objektu. Pokud
je objekt načten z databáze, tak se metoda __init__ nepoužívá.