[python] python 2.5, vtk 5.2.0,kompilace,windows

Petr Zlamal p.zlamal na gmail.com
Pondělí Září 1 15:13:09 CEST 2008

Tak je to vyreseno. Mel sem opravdu spatne nastavene systemove promenne.
Spise pro zajimavost kdyby nekoho zajimalo jak jsem postupoval, muze se
to nekomu hodit.

Takze nejdrive nastinim problem:
Potreboval jsem zprovoznit Python 2.5, PyQt4 a VTK s wrapem na python.
Tohle vsechno na dvou platformach, konkretne Linux (Kubuntu 8.04) a
Windows XP.

Muj postup:
Jelikoz jsem potreboval vyuzivat ve VTK tridu vtkMPEGWriter(), ktera
patri k patentovanym casti, nebylo mozno vyuzit  balickove verze z
repository. Jak jsem vycetl je s patentovanymi castmi problem az od VTK
verze 5.x, tudiz se nemohou dostat do baliku. Musel sem tedy kompilovat
VTK. Python a pyqt4 jsem pouzil z baliku (linux). Pro windows je to
obdobne: VTK vyuziva multiplatformni Cmake a Python i pyqt4 jsou
dostupne jako binarky. Prikladam dva navody z kterych jsem cerpal a
jejich vhodnym kombinovanim lze uspesne dosahnout cile. Oba navody jsou
pod windows, avsak pod linuxem je to hodne podobne.

http://www.visfile.com/tut/building.vtk.html
http://www-viz.tamu.edu/courses/viza658/08spring/tutorials/WinVTKInstall.html

Vepro