[python] Socket: nelze se připojit

110110010 Josef.Horn na seznam.cz
Sobota Září 13 21:30:51 CEST 2008

 Dobrý den

Mám potíže s používáním knihovny socket. Jako svojí skoro první aplikaci jsem se rozhodl udělat něco jako "softwarový hub". K aplikace by měco být možno připojit nekonečně mnoho klientů, každý s jinou přezdívkou a když klient něco pošle na server, server odešle to co přijmul všem svým klientům. Bohužel to nefunguje a já už hodinu marně hledám chybu.

Když se pokouším připojit z toho samého počítače na kterém běží server, hlásí knihovna "Adress already in use". Když z jiného, řekne zase že serveru nelze dosáhnout.

Rád bych uvítal rady nebo cokoliv jiného co by mi mohlo pomoct. Samozřejmě přikládám odkazy na soubory Server.py a Client.py .

http://amigopolis.net/myfiles/Server.py
http://amigopolis.net/myfiles/Client.py