[python] zapis na zacatek souboru

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pondělí Září 15 07:59:44 CEST 2008

Sakra lidi, co tady furt resite?
Ja myslel, ze je to tady konfera o radach a ne o dohadovani :-(

Takze to shrneme, mas 2 moznosti:
1. nacist si obsah souboru do pameti, metodou write zapsat do souboru
nova data+data z pameti
2. prejmenovat soubor, a zapsat do souboru nova data + data z
prejmenovaneho souboru
To jsou rady k polozenemu dotazu, osobne se priklanim k prvni variante.

Pokud je ovsem dat hodne, doporucuji pouzit nejakou  DB, urcite postaci
SQLite.
Pokud se jedna o citliva, pripadne dulezita data opet doporucuji pouzit
DB, pak cloveka nezaskoci ani vypadek proudu.
Pokud ale nepracujes s nijak dulezitymi daty, nepotrebujes zalohovani,
atd, atd. doporucuji pouzit 1. zminovanou variantu.

HOWK

Tomas