[python] uprava pdf ci ps

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Středa Září 17 22:18:04 CEST 2008

Yetty wrote:
> Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jde pomocí Pythonu otevřít a
> upravit PDF nebo PostScript. Jde mi o to, převést dokument z formátu
> A5 na A4 a to tak, že na jedné straně A4 by byla například 1. a 8.
> stránka, na druhé A4 2. a 7. stránka a tak dále. Pokud víte o nějakém
> hotovén řešení, byl bych ještě raději. Děkuji

Nevím o žádném modulu pro Python, který by uměl zpracovat PS/PDF. To ale
neznamená, že žádný není. :-)

Nicméně, kdybyste popsal svůj základní problém a nikoli dílčí problém na
cestě k řešení, která se Vám zdá správná, třeba bychom Vám pomohli lépe.

Odhaduji, že chcete přeskládat dokument tak, aby se ve větším formátu
dal "svázat" jako kniha. Pokud ano, doporučuji podívat se na kvalitní
utility z balíku psutils (řekněme psbook) nebo nástroj mpage. Šikovné.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz