[python] uprava pdf ci ps

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Čtvrtek Září 18 17:07:52 CEST 2008

Yetty wrote:
> Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jde pomocí Pythonu otevřít a
> upravit PDF nebo PostScript. Jde mi o to, převést dokument z formátu
> A5 na A4 a to tak, že na jedné straně A4 by byla například 1. a 8.
> stránka, na druhé A4 2. a 7. stránka a tak dále. Pokud víte o nějakém
> hotovén řešení, byl bych ještě raději. Děkuji

Ještě jsem teď v souvislosti se svou prací narazil na program pdftk (je
např. v Debianu). Vypada zajimave, jako svycarska armadni kudlicka pro
PDFka.

Podepisovat ale taky neumi. :-(

Autor PoDoFo mi na dotaz na PKI podepisovani odepsal, ze by se mu to moc
libilo, nekdo branch uz zacal, ale nedokoncil a zeptal se me, jestli
bych se do toho nechtel dat. Ja tezko, ale kdyby nekdo z vas to chtel do
PoDoFo v C++ dopsat, bylo by to super!

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz