[python] [TKINTER]Sledování všech změn v Text

Petr Nesladek petr.nesladek na seznam.cz
Středa Září 24 07:52:25 CEST 2008

Asi by pomohlo v návrhu rozvest, cil toho lsedování.
Ale pokud budu uvažovat  o nějakém logu aktivity..., udělal bych  zapouzdření Text widgetu, ve kterém bych ošetřil logování a pak volání původní metody- tak jsem zatím některé podobné věci dělal.

Ale možná je lepší způsob :-)

Petr