[python] [gtk] znovupouziti dialogu v glade

David Hrachovy david.hrachovy na gmail.com
Středa Duben 8 13:21:48 CEST 2009

zdravim vsechny:)

Problem: kdyz vyberu z 'glade ui' souboru konkretni dialog a zavolam
jeho metodu destroy, tak uz ho podruhe nemuzu pouzit.

Vice: V glade 3 jsem si vytvoril jednoduchy dialog se dvema tlacitky.
Chtel jsem si nechat prostor pro validaci formularovych policek, takze
jsem to vyresil takto:

def new_category_click_cb(self,event): #po stisku tlacitka 'Nova kategorie'
   dlg = self.tree.get_widget("category_dlg") #vybereme dialog z glade ui
   self.tree.get_widget("category_storno").connect('clicked',self.category_cancel_clicked,dlg)

def category_cancel_clicked(self,event,dlg):
   dlg.response(gtk.RESPONSE_OK)
   dlg.destroy() #tim se mi bohuzel dialog odstrani z glade ui a pri
dalsim volani get_widget("category_dlg") se vrati None.

Chtel bych ten dialog zobrazovat pokazde kdyz uzivatel klikne na 'Nova
kategorie', popripade 'Editovat kategorii'.
Diky za pomoc