[python] chci se naučit python

Jakub Fišer mr na MikyMaus.org
Neděle Duben 19 20:48:18 CEST 2009

Zdravíčko!

Chci proniknout do tajů pythonu, nejdřív spíš po stránce jazyka samotnýho, pak
možná vývoje aplikací nad pygtk (příp. jiný "běžný" toolkit, na tom už tolik
nesejde).

Mam zkušenosti s Javou, C/C++, Pascalem/Delphi, Bashem a principy objektového
programování chápu dobře, jde mi jen o pochopení specifik pythonu, vyvíjet budu
v Linuxu a FreeBSD.

Co byste mi doporučili za literatutu, případně weby? Google toho zná spoustu,
ale neřeke mi žádný zkušenosti...

díky,

-miky

--
Jakub Fišer AKA mr na MikyMaus.org
ICQ: I don't see kyou - http://icq.xmpp.cz/

Vyhýbejte se, prosím, přílohám typu Word nebo PowerPoint:

Please avoid sending me Word, PowerPoint, etc. attachments:
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html