[python] chci se naučit python

rmiklos na pss.sk rmiklos na pss.sk
Pondělí Duben 20 09:19:34 CEST 2009

Nejake knihy zadarmo najdes napriklad na stranke
  http://knihy.root.cz/vyvoj-a-knihy-pro-vyvojare/

Problem je, ze mnnohe z nich su pisane pre Python 2.x.
Pre Python 3.x je asi len
http://knihy.root.cz/kniha/a-byte-of-python-pro-python-3-0/

S pozdravom

Roman

From:
Jakub Fišer <mr na MikyMaus.org>
To:
python na py.cz
Date:
19.04.2009 20:50
Subject:
[python] chci se naučit python
Sent by:
python-bounces na py.cz

Zdravíčko!

Chci proniknout do tajů pythonu, nejdřív spíš po stránce jazyka samotnýho,
pak
možná vývoje aplikací nad pygtk (příp. jiný "běžný" toolkit, na tom už
tolik
nesejde).

Mam zkušenosti s Javou, C/C++, Pascalem/Delphi, Bashem a principy
objektového
programování chápu dobře, jde mi jen o pochopení specifik pythonu, vyvíjet
budu
v Linuxu a FreeBSD.

Co byste mi doporučili za literatutu, případně weby? Google toho zná
spoustu,
ale neřeke mi žádný zkušenosti...

díky,

-miky

--
Jakub Fišer AKA mr na MikyMaus.org
ICQ: I don't see kyou - http://icq.xmpp.cz/

Vyhýbejte se, prosím, přílohám typu Word nebo PowerPoint:

Please avoid sending me Word, PowerPoint, etc. attachments:
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html