[python] Filozofická otázka ohledně syntaxe

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Duben 22 09:05:58 CEST 2009

Ja to obcas pouzivam, kdyz potrebuju "usporit" misto.
Napr v sablonach.
Pouzivam Mako a Myghty a tam se musi Pycode davat do vlastniho bloku
(obdobne je to i v jinych template enginech nebo treba i v PHP).
Pro Myghty je to <%python>pycode</%python> pro Mako je to jednodussi <%
pycode %>.
Vypsani promene se potom dela takto:
Myghty <% promena %>
Mako ${promena}

No a to co ty popisujes pouzivam prave ve vypisech promenych, abych
menusel pouzivat blok pro samostatny Pycode.
Takze v Mako napr takto:

${(foo or bar).fce()}

Kdezto kdybych pouzil delsi zapis vypadalo by to takto:

<%
if foo:
      x = foo.fce()
else:
      x = bar.fce()
%>

${x}

Zbytecne bych tak hnojil sablonu Pycodem. Pritom to jde elegantne napsat
na jeden radek ;-)

Tomas