[python] čím nahradit basicovej typ variant typ??

MICHÁLEK Jan Mgr. Michalek.Jan na uhul.cz
Středa Srpen 5 08:59:48 CEST 2009

obávám se, že mi to moc nepomohlo, jsem asi dement, něco jsem našel v bichli, ale stejně.. pokud tomu rozumím, tak musím ten variant buď přilinkovat, nebo použít nějakou potvoru z win32com. Co jsem našel jsou kilometry kódu ve VB, to mi asi moc nepomůže. Podle mě to musí mít nějaké rozumné řešení.
Je.

  _____

From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of Jirka Vejrazka
Sent: Wednesday, August 05, 2009 12:40 AM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python]čím nahradit basicovej typ variant typ??

Ahoj,

ja nevim, ale na prvni strance Google ("python win32 variant type") jsem nasel odkaz na http://bit.ly/68On9, kde se tim zabyvaji na nekolika strankach, tak to snad pomuze. Pokud ne, mozna stoji za zminku pomerne nedavna zprava tykajici se uprav typu Variant ve Win32 (http://mail.python.org/pipermail/python-win32/2009-June/009215.html) , ale to nemusi byt relevantni.

Jirka Vejrazka

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4306 (20090804) __________

http://www.eset.cz