[python] PyGTK, crontab, a já :)

slush slush na slush.cz
Úterý Únor 3 22:38:09 CET 2009

myslim, ze je to

DISPLAY=:0.0

Jinak je pravda, ze zjistit, ktery DBUS demon je toho spravneho uzivatele je
trochu problem.

Podle

marekp na omicron:~$ export | grep DBUS
declare -x
DBUS_SESSION_BUS_ADDRESS="unix:abstract=/tmp/dbus-qgBF7wx9ZH,guid=61b7f9ea7ec36e6dbc1e9db5498735b8"

je dbus session proste UNIX socket a ted me (na rozdil od promenne DISPLAY)
nenapada, jak elegantne zjistit, jak tu bus address zjistit :(.

Marek