[python] stopky

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Únor 10 20:18:40 CET 2009

Ing. Vladislav Ludík napsal(a), dne 10.2.2009 17:35:
> Zdravím,
>
> při řešení stopek potřebuji změřit a pak také převést přesný čas do
> čitelné podoby.
>
> Čas zjišťuji pomocí modulu _time_:
> Dostávám float číslo _casCelkem_.
> Může mi prosím někdo poradit, jak co nejelegantněji převést
> _casCelkem_ na něco rozumného ?
> Například něco podobného, co dělá _strftime_, ale sekundy na setiny:
> 10.02.2009 05:12:03,56

modul time je určen hlavně na práci s datumy s přesností na setiny
sekundy, již méně je vhodný na časové rozdíly. Pokud na něm budete
trvat, musíte si vše dopočítat sám - např. pocetMinut = casCelkem/60,
apod , jestli se nepletu. Jinak doporučuji spíše proniknout do modulu
datetime.

Rádi tu uvidíme výsledek, at již bude z vašeho pohledu jakkoliv nezralý ;-)

--
geon
Pavel Kosina