[python] Struktura modulu - dotaz začátečníka

pedro-py na email.cz pedro-py na email.cz
Úterý Únor 10 23:18:30 CET 2009

Díky za odpověď. Asi jsem to ve snaze o zobecnění napsal málo srozumitelně. Jde mi o to, že počítám hodnotu průtoku a používám k tomu dílčí výpočty hydraulického poloměru, průtočné plochy, omočeného obvodu apod. Já samozřejmě můžu napsat funkci, která mi ten průtok na pár řádcích spočítá. Jde jen o to, že v budoucnosti možná budu potřebovat znát i výsledek toho mezikroku, tzn. například průtočnou plochu. Pokud tedy tu funkci na výpočet průtoku rozložím na dílčí operace a udělám z nich funkce, můžu v budoucnu zavoláním jedné funkce zjistit tu hodnotu průtočné plochy, což asi nejde, je-li to pouze vnitřní proměnná nějaké funkce a ne její návratová hodnota. No, a ten průtok můžu spočítat pomocí těch již nadefinovaných dílčích funkcí.
Tolik tedy na vysvětlenou. Doufám, že to je trošku srozumitelnější. K půlnoci už mi to tolik nemyslí.
VD