[python] Oznámenie - OSS konferencia v ?iline

Michal Kaukic mike na frcatel.fri.uniza.sk
Sobota Únor 21 19:28:47 CET 2009

Ahojte, Pythonci,

  dlho som tu nepísal, čo neznamená, že som na Python zanevrel.
Janko Janech to môže potvrdiť. Len už som asi starý
a nemyslí mi to tak (to citujem výrok jedného študenta :-)

  Skúste si pozriet http://frcatel.fri.uniza.sk/OSS09
a ak vás to zaujme, prihlaste sa na toto naše podujatie.
Ono to nie je (len) Python, ale veru neviem prečo,
no študenti mi hovoria "Mal som u vás ten Python :-)" namiesto aby
spisovne povedali, ze to bol predmet "UNIX-vyvojove prostredie".

Michal K.