[python] Kniha o Jave

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pondělí Únor 23 10:52:57 CET 2009

Zdravím,

mám k dispozici knihu Awizoft v elektronické podobě. Je ve formátu pdf a
mohu poslat. Prosím, napiš mi soukromě.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Bystroushaak" <Bystrousak na seznam.cz>
To: <python na py.cz>
Sent: Tuesday, January 13, 2009 9:59 PM
Subject: [python] Kniha o Jave

Dobrý den.
Moje otázka bude trochu offtopic, tak doufám že se najde někdo, kdo odpoví.
Když jsem začínaj s pythonem, koupil jsem si knihu od Davida M. Beazleyho -
Python. Téměř vždy, když jsem nevěděl jak něco vyřešit, stačilo nakouknout a
bylo jasno.
Nedávno jsem nastoupil na vysokou školu a začal jsem se učit Javu. Bohužel,
i po téměř půl roce v tom mám trochu zmatek a proto jsem se chtěl zeptat
jestli někdo nevíte o podobné knize se zaměřením na Javu. Představoval bych
si takovou příručku, kde je vždy v krátkosti popsán objekt, jeho metody a
následuje krátká ukázka použití. Kniha rozhodně nemusí popisovat celé API
Javy, stačí jen orientačně (tak jako to bylo v knize o Pythonu). Kniha může
být i v anglickém jazyce, ale raději bych něco česky. Předem děkuji za
reakce.