[python] cal2you - kalendář v curses

Adam Štrauch cx na initd.cz
Neděle Leden 4 22:11:37 CET 2009

Ahoj,

na ncurses není nic těžké, to mi dalo víc času zapracovat se do locale.
Geocaching plugin by měl být schopen vyslistovat cache z GPX souborů,
zobrazit o nich info, případně něco stáhnout z geocaching.com. S PIM to
nemá moc společného, ale mě se hodí značkování kdy jsem kterou cache
objevil a na to je spojení s kalendářem ideální. Označování vybraných
cachek a upload do gpsky přes gpsbabel už je samozřejmostí. Chci to
strčit do pluginu právě kvůli tomu, že to někdo může používat na PIM a
tohle by se mu nelíbilo.

P.S. Trochu tady panikařím s emailovýma adresama, tak toho druhého
stejného emailu, který měl být zrušen si nevšímejte, děkuji :)