[python] vypis adresare a podadresaru podle masky

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Středa Leden 7 13:53:10 CET 2009

ten os.walk byl dobrý tip, teď jak s tou maskou nějak "fikaně" a chytře.
zatim jsem vyplodil toto:

import os

directory = {}

for root, dirs, files in os.walk('C:/devel/test'):
    directory[root]=files

print directory

což vytvoří zhruba to co potřebuji (potrebuju relativni cesty ale to je
kosmeticka vec). No ale regularni vyraz aby umel "pozrat" hvezdickovou
konvenci je na mne vysoka. Jde to udelat jinak nez modulem re ?