[python] vypis adresare a podadresaru podle masky

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Středa Leden 7 14:28:23 CET 2009

s vasi pomoci jsem uplacal funkci vracejici to co potrebuji.

import os
import glob

def listFiles(path, mask):
    directory = {}
    for root, dirs, files in os.walk(path):
        files = glob.glob(root+'\\'+mask)
        if (files<>[]) :
            directory[root]=glob.glob(root+'\\'+mask)
    return directory

print listFiles('C:\\devel\\test','*.xml)