[python] nekdo z Tabora na obcasne konzultace

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 8 11:02:40 CET 2009

Berte to takhle: až zestárnete bude to lepší.

Ale ne v tom že už budete všechno vědět (právě naopak), ale v tom, že už
Vám nebude tak strašně záležet na tom, co si o vás/vašich dotazech kdo
myslí.

A k vašemu poslednímu dotazu: řeším úplně stejné věci a příspěvky
ostatních mi pomohly!

ZU