[python] mod_python - problém s vícenásobným spuštěním jednoho skriptu

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Čtvrtek Leden 8 20:20:50 CET 2009

Nazdar,

prohlížečem to určitě není, všechny které jsem zkoušel dokážou v pohodě
přijímat více souborů ze stejného serveru najednou. A to i z toho mého
serveru, pokud to není přes mod_python. Ačkoliv používání více
prohlížečů to vyřeší, jsem si téměř jist, že chyba je právě v té
mod_pythonovské magii, případně v její kombinaci s Apachovskou magií :)
Tak trochu to vypadá, že se tam někde objevuje zámek na session, ačkoliv
já o něj vůbec nestál.

Koumes21