[python] mod_python - problém s vícenásobným spuštěním jednoho skriptu

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Čtvrtek Leden 8 20:39:35 CET 2009

Dobrá, jako přílohu posílám své (zkrácené) httpd.conf. Je to to z mého
notebooku, kde Windows Vista. Tento server není veřejnosti přístupný a
je na něm více stránek - některé v Pythonu, některé v PHP, jiné v Perlu
atd., buď pro vývoj nebo testování. V jednom podadresáři (symbolicky
"c:/apache/root/to_kde_je_problemovy_skript") se nachází ten skript,
který nefunguje.

Koumes21