[python] Mysql

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pondělí Leden 12 11:33:52 CET 2009

Ja nejak nerozumim, jak setuptools souvisi s pouzitim MySQLdb.
Pokud bys instalovat MySQLdb pomoci easy_inastall z egg tak tomu
rozumim, ale pokud si stahnes rucne zdrojaky tak easy_install nepotrebujes.

Co to dela, kdyz stahnes a pouzijes toto:
http://internap.dl.sourceforge.net/sourceforge/mysql-python/MySQL-python-1.2.2.tar.gz

Tomas