[python] mod_python - problém s vícenásobným spuštěním jednoho skriptu

mtip mtip na atlas.cz
Úterý Leden 13 09:45:17 CET 2009

JB> No zkusil bych ten script napsat podle manuálu. V publisher handleru
JB> se nepoužívá req.write(), ale na konci každé funkce použiješ return
JB> kterým předáš celou stránku. Viz. mauál
To je sice v manuálu, ale podle mě návrat z funkce udělá to samé -
zapíše do req.write(). Nehledě na to, že je občas potřeba tam
zapisovat průběžně, což by takto nešlo.

Sázel bych na problém prohlížeče ne mod_python a apache, ale možná se pletu.
V tom případě ale hodně frameworků staví na chybném základě a nikdo to
nezjistil ?

--
Mirek N.