[python] Mysql

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Úterý Leden 13 10:03:57 CET 2009

No neuniklo ja jsem to nerikal, ale bylo to neprimo videt z te instalace z
prikazove radky :D

V kazdem pripade ten link skutecne funguje a toto
http://www.technicalbard.com/files/MySQL-python-1.2.2.win32-py2.6.exe  je
verze ktera funguje ale s tim, ze musim mit v teze slozce jeste dva soubory
libguide40.dll a libmmd.dll a navic, nemohu napsat rovnou

import MySQLdb
ale musim

import _mysql
import MySQLdb

pak to teprve funguje. No v kazdem pripade vam vsem dekuji. Diky vam mne
python zacal zase bavit.