[python] mod_python - problém s vícenásobným spuštěním jednoho skriptu

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Úterý Leden 13 22:40:31 CET 2009

Problém "vyřešen", připadám si jako hlupák. Nejdřív jsem si všiml, že se
to nevztahuje jen na skripty Pythonu, ale na všechny soubory. Takže jsem
si byl jist, že posílat to sem byl přinejmenším OT. No a pak jsem si
všiml, že když změním URL třeba o jeden parametr ("?n=1"), který ani
nevyužiji, tak to funguje tak, jak má. Takže si myslím, že pravdu měli
Petr Messner a mtip, že je to prohlížečem. Prostě mě nenapadlo, že když
by měl dvakrát stahovat to samé, tak že počká, až se stáhne ten první a
pak teprv půjde na ten druhý (taky mě zmátlo, že to dělaly všechny
prohlížeče), ačkoliv jinak to stahují najednou. Nejjednodušší řešení
jsou často ta nejsprávnější. Proto se omlouvám za plýtvání Vaším časem.

Koumes21