[python] Python x64

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Středa Leden 14 17:38:01 CET 2009

Ahoj,

ve Windows sice Python neprovozuji, natoz pod 64bit. Zkusim ale poradit co vim.

Intel se pri tvorbe 64bit rozsireni rekneme inspiroval u AMD, takze se
tomu proste rika mimojine i amd64. To je v poradku. Itanium je neco
jineho, to na stole a snad ani v serveru tipuju mit jen tak nebudete.

Muzete zkusit nastavit promenne prostredi (env variables)
DISTUTILS_USE_SDK a MSSdk na 1.

Mimochodem, proc vubec neco kompilujete? Pro Windows se vsechno da
sehnat uz v binarni podobe (Python vcetne standardnich modulu i
sqlite).

PM