[python] Python x64

ehmo diskusie na gmail.com
Středa Leden 14 21:29:13 CET 2009

Ai,
aha :) tak to som ani len netusil. skvele. jedna vec vyriesena. dalsia
je, ze nejdu ani dalsie moduly, ktore vobec nepotrebuju nic
kompilovat, teda sa len bezne zbuilduju a instaluju. netusim v com je
chyba, stve ma vsak, ze nemozem robit vyvoj na jednej masine

oooo [who cares?]
http://blog.synopsi.com

mimi.vx wrote,