[python] letni cas

slush slush na slush.cz
Čtvrtek Leden 15 21:08:25 CET 2009

> Pritom v Linuxu je vse OK a navic klon unixoveho programu
>ls pro windows taky zobrazuje spravnou hodnotu:

A vy vite, ktera hodnota je _spravna_? Resp. ktera odpovida tomu zadanemu
poctu sekund? Implementaci prace s casem python prebira po operacnim
systemu, takze se ve Win a Unixu lisi. Cekal bych problem v tom, ze v
pythonu neberete v potaz casove zony. Neco malo jsem nasel na
http://docs.python.org/library/time.html (hledejte "zone"). Pomoci by mohl i
modul tzdata, obsahujici intervaly letnich casu pro ruzne casove zony.
Bohuzel toho o TZ nemuzu moc vygooglit, protoze mi blbne pripojeni k siti).

S pozdravem

Marek