[python] letni cas

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Leden 16 10:09:52 CET 2009

Ahoj,

nevim, jestli Vam to pomuze, ale kdysi jsem taky resil problem letni vs.
zimni cas (nesouviselo to s Pythonem) a zjistim jsem, ze Windows maji u
souboru naspany jeden cas (ted uz nevim presne ktery, zaviselo to hodne
na tom, jestli bylo zatrzeno "Automaticky posunout hodiny pri prechodu
na letni cas a zpet"), ale zobrazuji jiny. Takze napr. ve skutecnosti je
u souboru zaznamenano 1.1.2008 12:23:45 ale Windows (v pruzkukniku, ve
vlastnostech souboru, ....) zobrazi 1.1.2008 13:23:45.
Ted tezko rict jaky cas dostanes, kdyz pouzijes Pythonovske funkce.

Doporucuju zrusit to automaticke posouvani casu a zkusit to znovu.

Mozna je to mimo misu, ale za zkousku to stoji.

Tomas