[python] letni cas

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Leden 16 13:46:49 CET 2009

Ono je to myslim, tak, ze pokud je to zatrzene, tak se vsechny soubory
vytvareji v zimnim case a jako letni se jen tvari.
Problem je, kdyz to clovek zatrzeny nema vytvori neco v letnim case a
pak si to zatrhne. Stane se to, ze system automaticky posune zobrazeni
vsech casu o dalsi hodinu. Ulozeny to ma "jako by" v zimnim case (ikdyz
to bylo vytvoreny v letnim, ale bez toho zatrzitka :-D ). Jak rikam,
hroznej gulas. :-D

Vim, ze jsme kdysi s tim meli hrozny problemy, protoze jsme resili
aktualizaci souboru podla data vytvoreni/zmeny a nektere soubory se
tvarili tak nektery jinak podle toho, jestli to uzivatel mel, pri
instalaci aplikace, zatrzeny nebo ne :-D
Uz ani nevim, jak to kolega nakonec vyresil, ale nez jsme prisli na
tohle Woknousi chovani, byl to docela mazec :-D

Tomas