[python] Přeložená dokumentace Tkinter, kde najít?

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Leden 20 20:25:49 CET 2009

Jsi moc pomalý :-D
http://www.geon.wz.cz/download/tkinter.programujte.com.zip
Velmi brzy by však mělo být programujte.com v provozu. Mám zprávy z
první ruky ;-) Dělal jsem tam ještě nedávno nějaký upravy, hlavně tedy
na index.html poznámky pro py3.0, ale myslím i jinde, což v této verzi
není ... A já tu novou také u sebe nemám, dělal jsem to online.

geon