[python] Amiga Python, Rekurze a non ASCII poznamka

Martin Lisiak4 na seznam.cz
Neděle Červenec 5 10:30:19 CEST 2009

> Zdravim,
>
> Ad 1:

> Jednoduse prepiste funkci tak, ze nebude pouzivat rekurzivni volani.>

> Ad 2:

> mojProgram.py on line 74, but no encoding declared; see
> http://www.python.org/peps/pep-0263.html for details.

> Nemam zkusenosti s Pythonem na Amize. Nicmene, pokud vidite varovani, ze
> jste neuvedl kodovani souboru,  prestoze jste ho uvedl pomoci radku  " -*-
> coding: latin2 -*- ", tak budto mate chybu v onon radku nastavujicim
> kodovani nebo se to v Amiga Pythonu dela jinak (nebo neco co nevim co ;-)).

> [...]

Zdravim tiez,

Ad 1:

Vcera som prisiel na to ako to riesit nerekruzivne. Zase som musel rozmyslat :).

Ad 2:

Zatial si myslim, ze to Amiga Python skor nema doriesene a preto som sa chcel
opytat ci sa pomocou Pythonu neda Amiga Pythonu tuto hlasku zakazat vypisovat.

Zelam pekny den

Martin